LOV!

Hejhej!
Dåligt bloggande, i know, har haft 100% fullt upp. Igår efter skolan stack jag direkt till stallet och red, sen var jag prisutdelare till de nationella tävlingarna som går där i helgen, så var inte hemma förran halv 11. Idag har jag också varit prisutdelare halva dagen, och tränat typ halva dagen, menmen, nu är det i alla fall HÖSTLOV, hur skönt!!? Jag längtar som f*n till onsdag, då ska jag och mamma själva (utan jobbig brorsa och far) åka till Stockholm för 2 dagars shopping, precis sålt en gammal vinterjacka med så har fått pengar som skall handlas upp om jag hittar något fint, eller "om" kanske inte är rätt ord för om jag känner mig själv kommer jag nog hitta ganska mycket fint, frågan blir nog mer "om" pengarna räcker. :D 

Nej, nu är det lördags mys, hörs mer imon!! :)


Bild från när jag och Carmen hoppade i somras, "bara" ca 1 meter kortare än var det hoppas nu i helgen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0