Lördag

Hallihallo!

Helg, ÄNTLIGEN!! Fast antagligen kommer helgen gå lika snabbt som vanligt. Idag är det fotbollsträning, och ev ska jag kolla herrmatchen, de spelar kval till div 3, och om de vinner idag, är de klara! Men lite plugg får jag väl också ta mig an först. Ska bland annat planera en utegympalektion jag ska ha i skolan. Men har ingen aning vad jag ska göra, så om ni har några roliga tips så snattar jag gärna dom, jag blir mer än glad om ni kommenterar lekarna, eller övningarna eller nu vad det är, ALLT är välkommet.  

Lite styleby läsning får det också bli nu så jag få lite energi till allt annat som ska göras, så vi hörs senare. ♥


Riktigt snygg tröja hon har på sig här, eller vad tycker ni?? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fotboll,vollyboll, brändboll:)

snygg tröja ,ja!;)

2011-10-22 @ 13:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0