DÖD

Idag har jag som sagt varit på öppet hus på elitfotbollsgymnasiet, skolan var skit men träningen var riktigt kul och grymt bra, fick spela tillsammans med killarna vilket jag tror alla vi tjejer tyckte var kul och väldigt lärorikt, undra bara om killarna tyckte detsamma om att spela med oss!!? Tränarna var riktigt bra också, men tror inte jag ska gå där på grund av att jag då måste pendla, och dessutom offra ganska mycket som jag inte vill offra.

Kan ju säga att jag är grymt trött nu eller snarare död, har inte ätit riktigt idag och sedan en ganska hård träning, det tar mig jäkla kål på en. Var hem om innan jag stack till sölvesborg och tog en macka, utan den hade jag nog svimmat, vi fick mat på skolan i sölvesborg, men den bestod av tomatsoppa med köttbullar så ja, ni förstår själva.

Nu ska jag ÄTA (!!!!) och sedan duscha, planera en idrottslektion och SOVA (!!!!!).

Nattinatti ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0