24e oktober, 2011.

Hallihallo.
Idag är det endast en skolvecka kvar tills höstlovet, skönt!! Förutom att jag fått en massa som jag måste göra under höstlovet och praoveckorna som är precis efter, och det känns ju såklart mindre skönt, men men, man får tänka framåt, om typ 45år blir jag pensionär och då lär jag väl få slippa plugga i alla fall, haha :D.

Idag efter skolan har jag ridit och pluggat matte, prov imorgon, tror jag kan det, lär väl märka det annars ;). Nej nu ska jag återgå till "den som dräper" som går på 4an, kommer väl antagligen inte kunna sova inatt men det är en annan historia. Ska nog slänga i mig lite Mivi Total också, känns som mitt hår blivit tunt så förhoppningsvis lär väl detta hjälpa lite.

Nej vi hörs mer imorgon, då är det hoppträning som gäller, spännande, spännande.  ♥


Matte och mivi total, de ä livet det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0