Freedom writers

Hej alliihop!!

Sitter här o stoppar i mig massa rytvia knäckebröd, tror jag är på det sjätte nu, men nu får de allt ta och räcka!! Har haft en riktigt bra dag idag faktiskt, kollade på skolbio med klassen hela förmiddagen, vi såg freedom writers, en verklighets baserad film och den var faktiskt riktigt bra, väl värd att se. Kom ihåg en skolbio vi såg i 6an, det var allvarligt den sämsta film jag sett i hela mitt liv, var typ någon manga film eller något, och jag mår allvarligt dåligt när jag tänker på den för den var så hemsk galet dålig, nej finns inte ord för att beskriva hur mycket jag hatade den filmen, USCH!! Därför hade jag inte jätte höga förväntningar på denna film, men som sagt var den riktigt, riktigt bra!

Idag är det dressyrträning som gäller, ska bli kul (i alla fall om det går bra :D)

Hörs ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0