Söndag

Och där var detta höstlovet slut, som tur är har vi prao i två veckor så slipper skolan ett tag till. Men såklart har skolan slängt på oss en massa saker, så har ändå en del att göra. T.ex. har vi i musik att vi ska leta upp en rolig video på typ youtube som har med musik att göra, så om ni vet någon kul video så länka gärna :).

Idag hade jag tänkt ut och springa, men fick precis ett sms att jag ska träna med seniorerna, så får väl göra det istället. Annars inget bestämt, ska nog sticka ner och städa rummet. Saknar lilla Carmen med, har inte sett henne sen i tisdags, så ska se om jag hinner ner en sväng annars får jag göra det imon.

Hörs senare ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0