Nyimporterad från Stockholm

Hejhej!!

Hemma från Stockholm nu vilket är ganska skönt, saknade huset och hemmagjorda maten, tror det eller ej men jag är inte jätte förtjust i att äta ute, men i Stockholm är det så god mat så man överlever, tror att jag inte hade klarat att äta ute 3 dagar i streck i Karlshamn precis!

Nu sitter jag framför Idol, missade det igår. Kom hem från Stockholm kl 8 men fem över 8 drog jag till Lörby och var med i de sista matcherna i inomhuscupen där. Haha, snacka om att vara nyimporterad :D. Men det var värt att sticka ner hur mycket jag än ville slänga mig i soffan igår :D, och det behöves verkligen för stackars Matilda fick en hjärnskakning och fick åka ambulans, så om jag inte hade kommit hade de bara haft en avbytare, så nu blev det i alla fall en till, sen kom vi 2a också, men det var typ 3 lag med, nej det var några fler, men inte så många. :)



Idag och några dagar framåt, kommer ni få se vad jag gjort på dagarna, och vad jag fått med mig hem från Stockholm, och vilka kändisar jag träffat....... :D Hope you´ll like it!! :) Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0