Fredags- i Stockholm

Började med att vi steg upp, åt en rejäl frukost och drog ut på stan. Åt lunch på en taco bar, och hann även såklart ta en fika. Därefter tog vi tåget till Arlanda och väntade på flyget. Eftersom min pappa flyger väldigt ofta eftersom han då jobbar i Stockholm så är han lite VIP, så det fanns ett speciellt väntrum där bara de som flyger ofta kan komma in och där fanns en hel del gott som man fick ta helt gratis, t.ex. chips, dipp, snackskorvar, frukt, läsk, kaffe ja, allt vad man kan tänka sig, och man fick ta hur mycket man ville, så där satt jag, mamma o pappa i typ 1 timme :D.


Hade redan hunnit äta upp alla chips och nästan all dip när jag kom på att en bild kanske skulle sitta fint. hehe


Utsikt från väntrummet. Detta plan tror jag gick till Åre, jag o mamma funderade på att hoppa på det istället, men sen kom vi på att det ändå inte kommit någon snö där ännu, så vi tog det till Ronneby i alla fall :D.


Jag som skalar en clementin, i brist på annat...


Och tillsist vårt flygplan hem. Där vi även på flygplanet blev bjudna och fick ta vad vi ville från vagnen utan att betala, när i vanliga fall t.ex. en kaffe och en liten tunnbrödsmacka kostar 50:-, de ni... ibland är det inte dåligt med en flygande pappa :D hahha flygande pappa :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0